» Sönsdag :/


» heeeeeejjjjj :D

Har inte skrivit i helgen för jag har varit hos bästa frida :D

Peter hämta mig i fredags när han körde hem från jobb :D sen så hade fria och jag kul :P lite senare klädde vi ut oss hahhah. kolla på lets dance också jue. upp tidigt på lördag för frida skulle och prova en häst, Elite det gick bra :D sen fick vi skynda oss hem och byta om och sånt ;) sen stack vi och kolla på avatar 3D :D asså om ni inte har sett den se den!!!!! den är värd varenda krona!!! den ar grymt bra och 3D effekterna var grymt coola! (Y) :D sen så åt vi på bk :D när vi kom hem var vi aströtta så vi kolla på film bara och sen sova :P idag fick vi också gå upp ganska tidigt och iväg och rida salsa dom skulle ha gäster 1 så vi fick skynda oss. frida red på syds så mamma och pappa hämta mig där. hem och fika sen ut och rida :D mamma hade longerat pommac igår så där var inga tyglar på tränset vi satte på dom, mamma ena sidan och jag andra. sen så red vi ut och så hoppa pommac över en snödriva och så när jag skulla stanna åkte tyglen av på den sidan som mamma "skulle knäppa" som hon inte hade gjort så jag fick försöka sitta kvar och kravla mig fram och få fatt i tränset och stanna han. :O stackars liten men han tog inte värst illa på det :P han sprang runt som en galning men öronen framåt ändå :P


háajjddåå :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0