» Måndag

»haaalooo :D

måndag idag :/ segt. vakna och det var ju sådär lagom svårt hahah. mamma och pappa åkte vid kvart i 7 så jag fick va hemma själv med vovvsingarna :D fixa mig och sen gick jag till bussen ;/ den var en kvart sen hade den inte kommit om 5 min. då så hade vi fått gå hem men nu var det inte så hahaha :P aja kom till skolan och hade NO gjorde sån uppfinnings mojs :P sen hade vi rast gick till aulan och spela fotbollspel hehe. hade inga fickor idag så jag glömde mina nycklar :S när jag kom på det hahah så sprang jag dit jag bara fan det är kört nue :P dom låg inte vid fotbollspelet så jag fråga NFU (dom håller i det) om dom hade sett några nycklar vid fotbollspelet dom bara hur ser dom ut. jag bara hahah en stor och en liten nyckel så visade dom, dom jag bara ja det är dom. shooe jag var lite nervös där ett tag :P (det blev mkt jag bara dom bara ahahhaha) :P

nu så har jag NO igen men jag är klar så jag sitter här istället :D

aja ha det GÖTT! :D


HAJJJDDÅÅÅ ;D


skit i bilden! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0