» Fredag (29/1)

»hallå hallå vad står på ;))

vakna och fixa mig ja som vanligt :P sen sjutsa pappa mig till skolan. och philip höll på och rulla runt där ute hahaha han var lite weirdjust då:P
hade NO först (Y) nooot. sen rast och engelska, lunch, etik och slöjd hahah ida jag ellen rebecca och mette bomba fotbollspelt typ :P jag och ida var lite dåliga :P men inte mkt hahah
aja slöjden var väl normal förutom att min klocka hade blivit majad.
sen hem (philippa har blivit beroende igen :O :P) ja hem och äta då och kolla på tv sen ut och mocka var inte riktigt pepp på att rida idag :P.

ajja imorgon kommer bästa maja hit :D :D

hhhhhaaaa ddddddeeeeeettt bbrrra ttaccccckkk skka duuu hhaaa :D hahah


BARA FÖR ATT DEBBIE ÄR SÖT OCH ATT HON SKA BLI BRA :D :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0