» Torsdag! :D (1 dag kvar!) In tha morgon :D

»haallåå hallåå

några förslag på rubriker? skriv då!

vakna och fix som vanligt har värsta äckliga såret på lillis tå så den gör ont :P
aja skola och sånt sen och det är ju alltid lika kul (Y) nooot. sen hämta mamma mig och vi åkte och handla lite på ica sen jacks men där handla vi inte :P sen meggie som har rea nu. handla massa foder och sånt och grima och grimskaft till pommac för han har pajat det och sen så fyller jag ju år imorgon så jag fick en "morgonpresent" som jag redan vet:P en jacson jacka :D sen hem också var där prev om att mamma skulle hämta en sak på ica mamma bara jag måste ha det nu så fick vi köra dit igen och sen kom vi hem tillslut. fixa lite i stallet sen in och äta och lite datan sen ut och ta in dom och sen hit igen :D kvällen kommer någ mestadels spenderas här :D

en lite bild också kan vi väl slänga in :P


ha det gött :D





Kommentarer
Postat av: frida olsson och salsa

och sen kom ffrida på kvällen (Y)

2010-02-17 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0