» Onsdag! (3/2) 2 dagar kvar :D. ytterligare en läs värd liten dag! :P

»heejjj :D snöstorm = ingen skola och det gillar jessica :D

vakna av att mamma och pappa snacka idag och sånt. pappa skulle tvunget till jobbet X'D. skolbussen blev inställd så ingen skola då nice!! :D jag sov lite till sen upp och äta sen lite tv under ett varmt skönt täcke vid 12 gick jag ut och släppte ut hästarna sen mocka :/ efter det ringde pappa och sa "jag är på väg hem kan ni köra upp och kolla vägen?" mamma och jag körde upp med bettan dårå. vi körde en bit sen tog det stopp så vi fick backa tillbaka en bit och fram och bak och fram och bak och efter ca tio försök så fastna vi. pappa han försökte komma upp med lillen från ugglarp men det gick inte så han körde andra hållet och kom med nåd och näppe upp där :P sen fick han hjälpa till och skotta loss bettan och när jag och mamma putta på så gick det tillslut. pappa  backa ner sen gick vi in och jag satte mig här men nu kallar mamma att det är mat!

 

kanske ingen skola imorgon heller :D redigerade en bild idag för jag hade inget att göra :P den kommer här :P :P hahah

 

 

ciiaaoo!! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0