» Måndag (1/2) 5 dagar kvar :D

»hallåå hallåå bloggen ;)

maja var här i helgen så det blev igen uppdatering :P

Lördag: Vakna vid nio släppa ut hästarna och mocka. fick hjälpa pappa sätta på snöbladet också. sen fick jag in och värma mig lite det är sjukt kallt. sen ut och köra lite motorcykel ;) pappa och jag försökte ta oss upp för backen fasst vi fick ge upp efter att vi fastnat två ggr :P där var en meter snö längre upp hahaah. jaja nog med det maja skulle komma vi lunch typ men det blev inte så för helen skulle på nått möte så hon kom inte fråns fem typ så jag red innan hon kom då. aja vi åt och sånt sen spela vi sing star hahah vi ägde jue:P sen spela vi bubble struggle :P lite tv och snack, sen blev vi nanniga så vi gick och la oss vid tolv halv ett :P


Söndag: vakna vid 10 tror jag sen åt vi och då ringde helen och sa att hon kom snart :/ så vi hann inte göra så mkt men vi gömde oss när hon kom och dom hitta inte oss mohahah :P så vi fick gå fram till slut :P jaja sen åkte maja då :( så jag såg lite på tv sen ut och mocka och rida. sen blev det väl inte så mkt mer. lite tv och sånt.


Måndag: Vakna och fixa mig lika segt som vanligt på måndagar :P sen bussen till skolan där vi börja med No sen No, sv, matte och språk :/ sen hämta mamma mig. hem och äta och sen ut och rida. sen mat och lite tv och nu sitter jag här! nu ska jag titta tv


tack för helgen maja! :D <3

maja och jag tog lite bilder så dom kommer snart :p



heejjddå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0